Obserwatorzy

28.01.2012

FOI - grudzień - agnecha



Koniec nie koniec... jeszcze nie wiem. Grudniowa siateczka mi też jakoś nie przypadła do gustu. Spróbowałam ją zrobić inną nitką, ale nie było efektu. Nie mam tej cieniowanej nitki do aniołków, a one jednym kolorem nie dają takiego efektu. Oczywiście też sprułam styczniową siateczkę bo nie dało się inaczej robić.

Postanowiłam "coś" wymyślić zamiast kwadracikowego wypełnienia proponowanego w oryginale. Powstało więc mocniejsze obramowanie po zewnętrznych konturach obrazka. Składa się z kilku elementów nałożonych na siebie: jako pierwsza ramka z zielonych kwadratów, na niewyśrodkowane kwadraty żółto miedziane, następnie bordowe mini trójkąty "(zrobione na zewn. boku żółto miedzianego kwadratu) wychodzące szczytem na zewnątrz żółto miedzianego obramowania. Ponieważ troszkę było jeszcze miejsce ;) w mini kwadracikach powstałych z kwadratów dołożyłam krzyżyki ze złotej nici, a w takie same prostokąty powstałe obok po prostu złote kreski.
Zastanawiam się czy tak już zostawić czy może jeszcze nie zrobić.. praca jak zwykle wylądowała w szufladzie i czeka na pomysł i potem na ramkę :) 

Jakbyście miały jakieś pomysły... będę wdzięczna :)
Tymczasem Dziewczyny bardzo bardzo dziękuję za wspólne haftowanie. To była niezła lekcja czegoś nowego i.. pięknego :D Powiem/napiszę Wam szczerze, że podoba mi się bardzo, bo przy stosunkowo mniejszym nakładzie pracy niż w typowym hafcie krzyżykowym, jest nieporównywalnie lepszy efekt. Oczywiście jeśli ktoś gustuje w abstrakcjach :D Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w kolejnych projektach :D

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twoje wykończenie. Już chyba niczego bym nie zmieniała ani nie dodawała.
    Ja sama mam podobne odczucia jeśli chodzi o część "grudniową". Nie podoba mi się wcale i bardzo mnie to zakończenie projektu zniechęciło. Do tej pory jestem na etapie "listopadowym":-)
    Na razie nie mam weny na grudzień:-))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super! Pieknie Ci to wyszło :)
    Najbardziej podoba mi się ta obwódka wokół całego haftu.... Kolorki tez super, najfajniejsze jak dla mnie ta zieleń z żółtym i wzory bardzo bardzo ciekawe....
    Powiem, że warto było...
    Ciekawi mnie tylko jak te prace wykorzystasz.... Jak oprawisz....???

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń