Obserwatorzy

20.06.2011

:) jestem jestem

Witajcie i wybaczcie moją długą nieobecność. Na problemy komputerowe nie potrafię zaradzić. Na szczęście znów mam działający zestaw z małym okienkiem na wirtualny świat [monitor, myszka, stacja i klikająca klawiatura ;)] Więc znów można się zagłębić :D

przez ten czas nie próżnowałam, choć to nie robótki zajmowały mi 70% mojego wolnego czasu. Ciepło, słonko i .. ogródek :D na całego zajęłam się warzywkami i pomidorkami. Ale nie o tym miałam na tym blogu pisać ;)

Oto kilka prac, które są obecnie na moim tamborku (i nie tylko)
dalej obrus.. kusi mnie jeszcze wyhaftowanie wzoru na środku


 no i przecież musiałam sobie wymyślić coś.. różnym haftem "maluję" motylka. Co jeszcze będzie jak zwykle wyjdzie w trakcie, bo sama do końca nie wiem ;)

a tutaj jest moja miniaturowa metryczka :D Jeszcze przed praniem i prasowaniem. Maleństwo na wysokość i szerokość ponad dwóch zapałek ;) Cały haft mulinką DMC na drobnej kremowej kanwie, którą dostałam jako gratis do zakupów od Magdy, (jeszcze raz bardzo dziękuję :D) Jak widzisz bardzo sie przydała :D


teraz w ciągu tygodnia mam specjalne zlecenie do wykonania. Sama ciekawa jestem efektu i czy .. podołam zadaniu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz