Obserwatorzy

31.07.2012

:) tutek, warsztaty, nowe projekty UE

Wierzcie lub nie, Tutek prawie skończony :D a miała być praca na cały rok ;) hihi Robię ostatnie złote backstiche, jeszcze troszkę i pokażę Wam efekt końcowy :)

Oczywiście mam już nowe plany. Przymierzam się do wyhaftowania jakiegoś niedużego świętego obrazka.   Będzie na prezent. :) Jeśli macie jakieś fajne wzorki proszę o przesłanie na e-mail. Dzięki wielkie

Poza tym... trochę się u mnie działo ostatnio :) Pierwszy raz w życiu poprowadziłam warsztaty z haftowania. Uczestnicy dopisali.
Były osoby, które nigdy nie miały styczności z krzyżykami, ale były także i Panie, które mają za sobą nie jeden obraz 'igłą malowany' :D W miłej atmosferze wymieniałyśmy się więc doświadczeniami i z przyjemnością 'zarażałyśmy' ;) nową pasją początkujące Hafciarki :D A poza tym...była kawka, herbatka i.. moje ulubione ciasto drożdżowe :D Takie jak piekła moja kochana Babcia :D
Mam nadzieję, że to pierwsze i nie ostatnie krzyżykowe spotkanie. Było tak miło.

Niedługo w naszej gminie ruszają kolejne, tym razem przy wsparciu Unijnych Funduszy, warsztaty: fotografia, rzeźba, malarstwo i szydełko.. wszystko takie ciekawe i tak kuszą. Szkoda tylko, że trzeba wybrać jeden kierunek. Ale to i tak cieszy..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz