Obserwatorzy

18.03.2011

Flower of Italy styczeń-marzec

Jak mówiłam tak zrobiłam. Niniejszym przyłączyłam się do zabawy  /projektu/ w needlepoint Szczegóły  są na stronce http://polskineedlepoint.blogspot.com/. Bardzo się cieszę bo znowu mam okazję nauczyć sie czegoś nowego :D
Oto parę szczegółów z dotychczasowych poczynań ;):
Materiał:  z braku monokanwy w sklepie postanowiłam spróbować na lnie 18 ct.
Mulina i kordonki, których będę używać:
madeira 324 (perłowy złoty, kolor nr 1),
Oren Bayan kolton perle merserize: 869 (zielony, kolor nr 2), 222 (żółty/złoty, kolor nr 3), 790 (bordo, kolor nr 4), 192 (cieniowana fiolet/róż)
mulina DMC 92 (cieniowany zielony, kolor nr 6); 115 (cieniowany bordowo czerwony, kolor nr 7), 111 (cieniowany żółto brązowy, kolor nr 8 ewentualnie Oren.. nr 172)
mettler metalic 7633 (cienka złota nić metaliczna, kolor nr 9)


Ramkę 22cm na 36 cm, zrobiłam z listwy, pocięłam ją na odpowiednie kawałki i skręciłam 4 wkrętami. Materiał okleiłam taśmą malarską a następnie przyczepiłam do powstałej ramki za pomocą pinesek (troszkę za słabo przyczepiłam albo materiał już się deko wyciągnął podczas haftowania, jest chyba do ponownego naciągnięcia)
A tak prezentuje się moja praca:




To by było na tyle :D 
teraz czekam na kolejny miesiąc z kolejnym wzorkiem do wyhaftowania :D

1 komentarz:

  1. Świetnie się zapowiada :)

    Zapraszam do zabawy w 'wyjawianie swoich tajemnic', szczegóły u mnie :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń